Mahhahahaaa

Tack Sofie för ny layout på bloggen :D
Nån dag ska jag nog lära mig hur man gör..
Men så länge Sofie sköter det där är jag nöjd.. Håhå
TACK iaf!

Har för övrigt spenderat helgen med Tommy <3, tv-spel, bubbelbad, melodifestival, och lite sofie<3..
Orkar inte ha värsta stora klagomålet på Öststaterna gällande Eurovision, eftersom varenda blogg  verkar ta upp det ämnet  (strange^^..) Men ja.. Kort och gott.. Ju fler grannar, desto fler röster.. Skaamligt!

Jag och Sofie började även se på Farväl Falkenerg förut.. Hejsan vilken livad film!
Nej tack!.. Den dumpade vi snabbt och drog ist på Saw 3..
Hejsan vad jag får lust att spy efter bara en scen!
MAaaaah!!
HAn dock inte se klart den.. Sofie drog hem och jag vågade definitivt inte sitta alldeles ensam och se ;P..
Mm.. Längtar inte efter den dagen då jag ska se andra halvan, ändå vill jag se klart den ;P.. haha
Men ärligt, det där är verkligen en sån där film som ger mig lust att skjuta mig i huvudet snabbt och smärtfritt i rädsla för att en mänsklig gris ska kidnappa mig och att jag sedan ska vakna i nån läskig källare med nån läskig konstig dödlig plågsam ställning fast monterad på kroppen..
Mm.. En kula i skallen tack!

men nej.. nu ska jag nog gå och leta efter läskiga grisar för att försäkramig om att jag överlever natten..

Love
//STINAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ville fan va kvar längre och myyyyysa jaja kom i alla fall till Karlstad :)

2007-05-13 @ 22:06:06
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0