Kanoot

Idag har det vart friluftsdag då..
Paddlade knaot..
Jag sög rätt hårt ;P men det gick väl an..xD
(Bilder på detta kommer kanske sen)
Alltså inte att jag sög rätt hårt, men på kanotturen..xD
Håhå.,

Efter skolan stack jag och Olivia iväg till Sy & Sånt för att köpa band till avslutningshattar..
Blev en aning besviken på mängden band, då jag enligt alla andras förklaringar fått uppfattningen om att det var typ 30 000 eller nåt..
Fick mig iaf några stycken.. Tre, för att vara exakt.. Mahaa;P
Är dock inte nöjd med färgerna egentligen..
Tog dom bara för... För att ajg gjorde det.. ;P

Maaaaaaah..

Ajja.. nu ska jag lära Lotte lite svenska här :P

Simma lugnt!

//STINAAAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0