Härliga fredag!

Har just sett på senaste avsnittet av One tree hill
HÄRLIGT!
Något som kanske inte är lika härligt är det faktum att jag faktiskt är vaken..
Jag är ju leeedig.. Jag ska ju soova..
Fan..

Har heller ingen mjölk i kylskåpet, eller något annat drickbart, vilket gör den översta hyllan i kylskåpet alldeles tomt, och jag är alldeles hungrig och törstig..
Väntar på att mamma ska komma hem från Konsum så ajg kan få lite frukost..
Men det verkar ju inte gå på 5 minuter direkt.. ;/

Maria och Joline kom förövrigt till Sunnemo igår..
Så jag olivia, Erica, Joline och Maria tog oss en premiärsväng till Glasscafeét..
Myys, och GOTT.. ;P håhå
Gick sedan hem till Erica och såg på Tretton och  Olivia och Ericas gamla gympafilmer (bara för att få tyst på Olivia^^) Mohaha..
Sedan kom Mikael, vi fortsatte se gamlagympafilmer ett tag,
sen gick jag, ensam, mörkrädd och mobil+musiklös hem med Ericas superficklampa :P
Tvivlade ett tag på om jag verkligen skulle överleva, eller om nån gris skulle lyckas tortera mig,
men mot alla odds kom jag faktiskt helskinnad hem!

Är även kalajs hos Leo ikväll.. VIll vIll Vill..
Men jag vet inte.. Får se..
Med tanke på att ajg knappt fick sova över hos Sofie för nån helg sen,
är jag osäker på om jag ens ska våga fråga.. Illa!

Japps, men det var det..
Skulle ju ha vart till K-stad idag kanske med mors..
Verkar ite som det blir så.. :( :( Gråååt
Mamma föreslog ist storshoppande i Hagfors..
Wiieee! jag jublar!!^^

//STINAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: jenny

One tree hill är bra ;)

2007-05-18 @ 10:18:41
URL: http://www.jennysilvandersson.blogg.se
Postat av: Sofie

Meeeeeeeeeeeen STINA! Jag vill också!!! Mamma kommer döda mig om jag ens frågar!

2007-05-18 @ 11:28:54
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: olivia

men visst var vi bra?:P

2007-05-18 @ 19:49:09
Postat av: TommyRöva

Du är bäst Stina!

2007-05-18 @ 20:53:56
URL: http://blog.myspace.com/tommypi88

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0