Ge mig en hamster..

Om fyra dagar fyller lilla jag åår!..
hela 16 år.. Oj vad jag blir stor..^^
Maaah..
Jag ska få en cykel..
Punkt..
En svart kärringcykel, som fader säger..
Härligt!
Jag vill ha nåt kul..
Typ en hamster..:P
En liten söt guldhamster som springer runt i ett hjul och käkar nötter..
Det vill jag ha!
Ge mig en hamster för fan!..^^

Jajja.. jag får väl nöja mig med en cykel,
och gå hamsterlös genom livet..
Det är väl bara så..


Har faktiskt tränat pytte pytte lite idag..
Ha! det trodde ni inte va! ^^ :P
Att jag, Stina Caroline Carlsson har tränat..
Håhå!..

Men nu ska nog jag dränka mig i lite härlig Winnerbäcksmusik och sedan duscha..
Bara så ni vet ;P

Peace out folks!


Vissa människor förtjänar inte mkt annat än att få en elvisp intryckt i käften..
Håhå.. inga namn nämnda.. Ni vet vilka ni är ;P HAHA

//STINAAAAAA


Kommentarer
Postat av: Sofie

Om jag hade pengar skulle du få en hamster! Du håller med om allt du! Speciellt det där med elvispen!

2007-05-21 @ 22:01:54
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Maria

Då vill jag ha tårta.. hehe

2007-05-22 @ 07:33:29
URL: http://retromaria.blogg.se
Postat av: Emma

Haha... guldhamster:P störd som vanligt:P nej då

2007-05-22 @ 11:08:46
Postat av: Jullebullen

Stiiiinnaaa, om mina hamstrar levde skulle du få en :D Men de är stendöda, Tyvärr.

2007-05-22 @ 22:24:42
URL: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0