For what it's worth.. I love you

Jahopp.. Valborg blev.. Inte riktigt som planerat.. :P hahahaha
Skrattretande hur puckad, och packad man kan bli^^
nej men fy.. Nu ska jag skärpa mig, på riktigt den här gången.. Fram till sommaren ska jag vara lugn som en.. ja nån jävligt lugn jävel iaf..
Jag ska inte dricka en droppe av något starkare än saft.. Möjligtvis Cola..
Men jess.. den nya och helt klart förbättrade Stina är nu den jag är.
Det har jag nu lovat moder, fader och mig själv..
Duktig ska jag bliii
Aldrig mer spy i pappas bil.. Eller i nånannans heller.. om jag nu inte får spysjukan förstås.. Eller blir åksjuk, för då är det ju faktiskt inte mitt fel..
Men jajja.. nog om det..

Idag har ajg varit med Sofiiie och Oliivia..
Var nere i dalen och beundrade vårt vackra Sunnemo..
Faktiskt så.. när man går ner i dalen ser man att Sunnemo är rätt fint ändå..
Tråkigt.. Dörtist faktiskt, men ändå.. Fint..
Och allt det tråkiga i Sunnemo förvandlas på nåt sätt till endast fridfullhet där nere.. och allt blir rätt härligt..

Men nej.. innan jag blir på tok för djup här ska jag nog avsluta alla dessa ord om hur underbart Sunnemo är och hitta på nåt vettigare..
Typ vänta på Tommy..  :P haha

KOM SNAAAAAART!!!!

//STINAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Asså jag ska fan också skärpa mig!
BANTA OCH NYKTERIST!

2007-05-03 @ 06:50:21
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0