Elsewhere

Klippte gräsmattan första gången för i år igår..
Kändes riktigt sommrigt och hääärligt!!!
Och ja, det börjar ju bli lite av en tradition att jag ska lyckas köra sönder något varje gång jag klipper gräs..
Så blev även fallet denna gång..
Och nu var det nåt konstigt oranget plaströr som stack upp ur marken som bev splashaat..
Har dock glömt att tala om detta för moder och fder.. Hmm, ska man våga
Meningen med att helt gratis klippa gräset var väl kanske i första hand att lättare bli förlåten,
Känns inte som detta egentligen underlättade.. ;P menmen..

Sprang även terrängbanan igår..
Fan ta min dåliga kondition och klantighet..
Det första ajg gör är ju självklart att snubbla på en sten och falla handlöst ner i backen, vilket innebar lätt sträckning i vänster ben,.
Men ja.. så kan det gå


Åh ja.. nu återstår det att se vad denna dag har att erbjuda,..
picknick i dalen måntro?

Jajja..  Får la se..

Nu ska jag nog iaf bytaa om tror jaag..

LOVE TO YOU!

//STINAAAAAAAAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0