datorhat och....

Gud visade sin ovilja emot mig förut, genom att starta om datorn just under de få minuter jag var på vift ifrån datorn.. Kändes så härligt eftersom halva uppsatsen inte var sparad..
JAg har definitivt ingen lust att försöka komma ihåg vad jag skrivit och skriva det en gång till,
Gör det imorrn,
fast ja, jag tvekar hårt och starkt och djupt och gud vet vad på att jag kommer hitta lusten för att skriva det då..
Men det får gå..
Den får bli kort annars,
Den får bli halv..
Det får gå..

Men nej.. klockan är halv elva..
Det är torsdag..
Jag är inte trött gentligen,
inte alls faktiskt..
Men jag får svåra ångestattacker över att jag inte sparade av att sitta här,
så jag måste nog ändå sova tror jag..
Drömma mig bort..

...Bort från obotliga sjukdommar...  

//STINAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

blääääääääää

2007-05-10 @ 22:41:34
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Tommy

din dator suger

2007-05-11 @ 08:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0