Att fånga en fjäril..

Jahopp..
Skulle ha klippt gräs idag oxå,
men det blidde det inget med..
Inte mitt fel dock,
Den förbannade gräsklipparen vägrade nämligen att starta..
Hat! mot den..
Mkt hat..

Kom förövrigt på att jag ska ha en muntlig redovisning inför klassen om USA idag..
Oh yes! veeerkligen härligt!
Eller kanske inte..
Kan ju inget, fattar inget, orkar inte lära mig,
jag bryr mig verkligen inte om USA:s jävla maktfördelning å allt sånt..
VERKLIGEN inte!!

Snart är det sommar oxå..
Fan va härligt..
Ingen skola, aldrig mer..
Eller jo, dessvärre.. men ändå, inge mer Asplund..
Åh ja.. Det får väl duga ;P..

Haha, nu kom jag att tänka på dagens träning inför gropa..
HAHAHA, säger jag bara :P
Seeriööst..
Sofie till Ulf, "Men asså, jag känner mig som en liten mus när jag sjunger den här sången.."
Haha:P
Men det var väl ingen nyhet att våran klass älskar varandra direkt..^^
Elvispen nästa!

Tack och hej!
//STINAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja en liten mus :P haha

2007-05-31 @ 22:28:31
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Stiina

haha.. :P asflabb

2007-06-02 @ 16:08:39
URL: http://mandarinskal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0