What if god was one of us

Åååh.. idag har det allt vart riktigt härligt vårväder..
Jag och Matilda tog oss en promenix upp till Konsum förut och köpte jordgubbar, chips och glass som vi sedan klämde i oss på kyrkomuren ..
Satt där och filosoferade om ditten och datten i flera timmar.. HÄRLIGT!

Känns verkligen att sommaren är på väg med stora steg nu..
Lovelyyyy!!
Eller nja, när jag gick hem sen runt sju, åtta nångång (tog mig även en liten tur till mormor) kändes det att en tunnis tröja nog faktiskt är något för lite att ha på sig och ja.. det var ingen sommarvärme längre liksom.. grååt..

Mm.. friluftsdag imorrn oxå.. Not so lovely!
PALLA med det.. Så har ju självklart både sofie och olivia åkt på nån låtsas eller äkta sjukdom.. Är inte riktigt säker^^ och bajs, vilken treevlig dag jag kommer få..
Nej men bajs.. jag får väl få nån plötslig och allvarlig sjukdom jag med kanske..
Men då riskerar jag min kväll hos Tommy och nej det vill jag ju intee..
Det får väl vara värt en dag av ensamhet då:P håhåhåå


HA det braa.  nu ska jag duschaaa

//STINAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0