Tidig morgon och Marie Antoinette

JAha.. Vaknade då 07.30 i morse och kunde inte somna om.. USCH!!
Mkt mkt mkt irriterande..
Maah.. inte kan jag ringa till nån å sepea mig heller.. för alla någorlunda normala människor ligger väl å sover vid denna ohyggliga tidiga morgontimma..
Så ja nu sitter jag här.. Rastlös och med en somnad fot.. Inte trevligt..
Ajja..

Har iaf sett klart på Marie Antoinette..
Vet inte riktigt vad jag tkr om den..
Kirsten Dunst var ju, inte ett dugg förvånande.. Slående härligt underbar i filmen..
Men ja.. det är väl dock inte riktigt min smak på film knakse..
Juss juss

Nu vet ni det ;P. håhå

image45


Nej men i brist på annat att ta mig för med ska jag nog ta å gå ut å gå knaske.. Eller nej.. det ska jag nog inte alls..
Ellee wtf jag vet inte :P håhå..
Tar nog å gå r ner å tjatar på pappa om lap top :D
Mahallaaa

//STINAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0