Still sick

Jag vill inte vara sjuuuuuuuuk!!
Hatar att bara sitta å döö här hemmaa..
Kmr antagligen bli tvungen att stanna hemma imorgon meed..
FAAN! jag soom ville se på vårkavalkadeeen.. HATAAAA
Varför ska jag alltid hosta upp lungorna så fort jag blir lite krasslig..
Måste vara nåt allvarligt fel på mina luftvägar.. Usch..

Mm.. Nationelltprov i engelska imorgon oxå.. Något jag inte vill göra men ändåå, nu kommer det ligga kvar där så måste jag göra det senare om 100 år å så får jag IG å så mm.. ajja palla bry sig.. mahalla
Å på tal om skolskit så borde jag verkligen ha gjort den där fula inlämningsuppgiften om järnets historiia idag.
Usch ajg är en dålig människa.. Hemma en hel dag, och jag kan inte ens förmå mig att så mkt som söka på "järnets historia" på google eller nåt.. Eller jo jag sökte faktiskt, men sedan tryckte jag bort sidan direkt när jag insåg hur jobbigt allt såg uut.. Svaaag karaktäär.. javisst!
Men ja, jag knakse kan försvara mig själv med att jag mestadels av dagen faktiskt sovit.. Vad nu det är för ett dåligt försvar!!
Ajja jag ska nog inte bli advokat iaf..maaaah

Mm.. ha de bra alla friska jävlar som får njuta av det härliga vårvädret vi har fått

//STINAAAAA

Kommentarer
Postat av: TommyRöva

Ååå =( höppes du blir fresk jättesnart gulleälskligen <3

2007-03-28 @ 19:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0