Sportlov

så var typ hela sportlovet över nu då oxå.. Nej men oj så skoj..
Asså en vecka är alldeles för kort.. Har ju inte hunnit med att göra nåt alls typ..; /
Menmen, så kan de va :P..
Måste nog dock skryta med att till skillnad från alla andra lov jag någonsin vart med om har jag faktiskt haft näsan utanför dörren varje daaag!.. Åhå.. inte dåligt^^
Var faktiskt till o med å åkte slalom igår.. I x-är, med Tommy och hans bröder Erik å Thomas.. håhå:p
Hade Liiiite problemos med liften där, men vi ramla fakiskt inte av en enda gång.. Maha!!

Å nu har jag just fått reda på att jag nog ska åka till Selma Lagerlöf Spa i Sunne nästa lördag..
Håhå, jag, moder och Lisa fick presentkort av paps i julklapp..:D.. Tror nog att Frida och Anna-Maria oxå skulle med.. Så det blir säkert trevligt..
Måste ta å kolla igenom dom där pappererna där det står om olika massagesaker å behandlingar å skit,  se om jag har råd att kosta på mig nåt sånt.. Troligen är det alldeles för dyrt för min budget men..Håhå;P man kna ju alltid kolla iaf..xD.. 

Jajja, det var nog allt från mig för stunden.. Nu ska jag nog ta å leta reda på the phone å ringa till min käre vän Sofie som har svikit mig å dratt till våran kära huvudstad Stockholm läste även i hennes blogg att hon fått tag på en skinnjacka, den människan gör då allt för att få mig avundsjuuk. Olivia är oxå en sviker men hon har lovat å ta med lite Hotellfrukost till mig, vilket jag oxå innerligt hoppas att hon gör..;P håhå
Ajja:P
Ha ett trevligt fortsatt lov.. Eller trevlig helg kanske man ska säga nu då..

P.s. Mitt partajhumör är fortfarande i härdigt så om någon har fått nys om nåt roligt kalajs.. call mee:P håhå

Selma spaaa             Spaaa


//STINAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer
Postat av: Sofie

ÄLSKAR DIG OTROLIGT MYCKET!

2007-03-03 @ 18:40:55
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Stiina

Va söt du är gumman!.. Älskar dej med..<3

2007-03-03 @ 21:39:34
URL: http://mandarinskal.blogg.se
Postat av: Joline

Men Stajna! Inte kan du åka på spa till helgen, jag och Sofie har bestämt att vi ska ha myys ju :D

2007-03-03 @ 22:07:03
URL: http://rangelben.blogg.se
Postat av: Emma

STOCKHOLM<3 mohahaha

2007-03-03 @ 22:10:39
Postat av: Olivia

tyvärr tog jag inte med nån frukost, men tog med ett par tofflor till dej, bara för att du är så söt:)

2007-03-04 @ 11:49:43
Postat av: maria

skulle också vilja gå på spa. du skulle inte kunna tänka dig att ta med mig i resväskan? hehe ;-)

2007-03-04 @ 14:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0