Spaaaa

Jaha..
Var då på Selma Spa igår..:D.. Mkt mysigt och HÄRLIGT..:D
Alla borde få åka på spa typ en gång i månaden eller nåt.. behövligt!..
Solade då även solarim där.. För första gången i hela mitt liv.. Åh ja.. inte helt omöjligt även den sista..
Blev då.. (Inte helt förvånande) KNALLRÖD.. Överallt, speciellt i ansiktet.. Förutom på två ringar runt ögonen, där jag nu är kritvit..  Håh.. mkt sexigt^^

Jajja.. Sovade även hos Soffipropp med Emmaa igår natt.. Eller idags natt, eller ja va fan man nu säger.. INATT.. Kanske:p ajja.. Mysigt mysigt.. var dock ganska slut efter dagen så det var inte allt för svårt för mig att somna..
Eller jo det blev det efter Emmas historia om handbitande människor.. Verkligen wierd om du fågar mig.,. Nej bajs.. nu börja ja tänka på det där igen.. xD

Ajja.. nu väntar en måltid på mig där nere.. Så det är väl bara att hugga in..Håhååå

Puss på er alla söta små jävlar
//STINAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha..... ska allt ta reda på om varför hon åt på den :p hahah

2007-03-11 @ 16:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0