Sjuuk

Hemma idag,,
Dock inte pågrund av friluftsdagen.. faktiskt..
Imorse när jag vaknade hde jag skitaont i bröstkorgen typ.. varje andetag bara mahalla.. å så hostade jag som bara den..
Så ja.. då sa pappa att jag skulle vara hemma, å det gick jag med på utan några större mötsägelser..
Men bajsa.. vill inte vara sjuk..
Asså sepe mig, jag har gått och tjatat på å bli sjuk hur länge som helst tror jag. men nu när jag väl sitter här å hostar å har mig så bara mahaalllaallalala..

Ajja.. nu ska jag nog faktiskt försöka leta upp lite info om järnets historia..
Duktig som jag är.. yeah right!!

Smell ya later!!


//STINAAAAA

Kommentarer
Postat av: Joline

Inte får du oxå bli sjuker nuu :( Det där klarar Sofie och Olivia så bra själva så.

2007-03-27 @ 18:04:40
URL: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0