MOOOOOOOOOH

Haha.. denna helg vart ju väldans.. Lyckad?
Jo säkert.. My ass.. haha
Nej då.. det var ju faktiskt riktigt trevligt, delvis..
Haha.. lite skrattretande hur jävla puckad man kan va bara men..
Jag avslöjade nog min naturliga hårfärg rätt hårt där ett tag tror jag..xD inte lätt
Nej, men eftersom saker och ting gick som de gick.. Och det hela inte blev farligt..
Ska jag bara skratta åt hela skiten å inte göra om.. Någonsin!
Mahaa:P
HAHA.. Emmas lägenhet vart ju så jävla fräsch å härlig efter kvällen iaf.. Verkligen mysigt..
Mahalla.. ajja så kan det gå :P
Trevligt att vakna bredvid okända människor oxå.. men nej hahaa

Nej men fy.. nu fattar jag verkligen inte hur jag bara kan skratta åt alltihop längre..
Får riktigt läskiga flashbacks här och där...
Men nej fy ajja.. Blicka framåt.. Det ska jag göra..:P

Juss.. Men nu är det Cityakuten om 15min.. :D
HAr missat det i flera veckor nu ju.. PALLA..
Hatar å missa avsnitt av serier..
Ajja.. mkt att göra åt

Nu ska jag ta å begrunda mina synder å sedan pallra ner mitt feta arsle till TV:n..
Såå, ni får leva ett lyckligt liv..

//STINAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0