mahahahaha

Nu är det bestämt.. Jag skiter i no-kompletteringen..
Jag veet, jag är en sugig människa som aldrig lägger ner sig å skit, men liksom.. Jag är sjuuuk jag oorkar inte ta tag i det där..
Och ja, med tanke på att det är 6 dagar kvar till inlämningsdatum, eller 5 kanske.. a sit samma.. inte många dagar kvar iaf, är chansen så minimal att jag kommer hinna klart att jag spyr.. Så nej. det får nog bli G i Kemi för min del..
Ärligt talat kunde jag nog inte bry mig mindre..
Ajja.. nooga i karlskooga

Är iaf, dödstrött nu för den som brydde sig..
Har sovit knappt 2 timmar i natt.. från 04.00 till 06.00.. Resten av natten försökte hostan kväva mig, men nej jag stod tappert emot och tog mig genom natten helskinnad.. Eller ja, rätt helskinnad, levande åtminstonne :P

För att fördriva tiden idag har jag även sett Säg att du älskar mig.. Usch palla sån film..x /
MAAAAAAAAAAAH!!!

Ajja, nu ska väl inte jag fördriva er tid mer än nödvändigt, så Mahallla på er!

//STINAAAAA

Kommentarer
Postat av: TommyRöva

Den dumma hostan ska dööö, min älskling ska bli frisk å glad! Shötem :P

2007-03-29 @ 17:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0