maaaaaaaaaaaa

Uuuua, OTROLIGT irriterad på fuskande människor som ska försötra mitt liv!..
Helvete heller att jag tänker göra om ett jävla bajsprov som jag inte kan ett skit av bara för att nån kanske har fuskat i klass A eller B..
NEj ärligt, jag var såå jävla nära på å kasta en bänk i huvudet på Magnus när han berättade om det hela..USCH
Åh nu borde jag göra franska oxå.. Å matteläxa.. Å Soo.. Men jag ORKAR verkligen inte..
Usch.. Får nog bli Cityakuten ist.. Hör att det börjar där nere nu.. Men balla

Ajjaaaaaaa..
Imorgon ska jag plugga.. (SÄKERT SÄKERT, Stina latanus Carlsson)

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag är också fruktansvärt LAT!!!

2007-03-05 @ 22:33:30
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Anonym

jobbigt, att de ska gå ut över alla:S tur att inte jag var där:P hahah

2007-03-06 @ 11:03:04
Postat av: Anonym

jobbigt, att de ska gå ut över alla:S tur att inte jag var där:P hahah

2007-03-06 @ 11:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0