Hmm?

Vet inte riktigt varför men nu blev jag oerhört sugen på att söka teatergymnasium..
Eller ja.. söka å söka, det är ju försent nu.. men ajg ångrar lite att jag inte har sökt..
Eller, nej HAHA det gör jag nog inte alls:P
Vad fan skulle jag dit å göra?
Nästa Julia Roberts eller.. Jo säkert..
NEj men bajs.. jag vet inte..
Skriver med Benita som ska på intagningsprov å grejer imorgon.. Låter så mysigt ju ;P haha
Lite småsugen kan man ju inte hjälpa att bli..
Ajja.. shit the same..
Inte som att jag verkligen skulle ha gått på linjen nångång ändå.. skulle aldrig komma in, å skulle nog heller inte vilja gå den.. Men ja, jag skullle bara vilja prova .. av nån anledning som jag inte själv är riktigt bekant med..

Man ajja.. Det var ju trevligt för er folks å veta det^^ Håhå

Kyssar till er

//STINAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: sofie

Du borde tycka mera om dig själv vännen.
LOVE your self!

2007-03-22 @ 15:47:20
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0