EEEEEEEEEEEEEEEEEE

JAhaaa.. Ännu en mkt dryg och ointressant dag har sakta rullat förbi..
Wohooo!.. vad härligt mitt liv låter..
Ajja..
Var iaf på ett sånt där elev / föräldrarmöte nu ikväll..
Jess.. vad i helvete gör jag däär? Sitter tyst, ler lite ibland åt nåt "roligt" som nån lärare säger och tar mig även för med att nicka och till och med Mmm:a ibland.. Jess.. känner mig så delaktig!

Men mahalla.. Jag vill ha silvernagellack, och vit nagellack, och svart..
Och maaaaaah!
Just fan.. måste gå å tigga pengar av papps till skoltröja.. Vill inte ha deeeen!

Fick även höra att spexkortet snart ska tas.. Typ skärtorsdagen, eller nåt.. När nu det är?
Men jess.. säkert att våran klass kmr komma överens om något..
Fruktsallad röstar jag på!!
Eller korvsoppa!!
Eller så drar alla på sig stora sopsäckar å så leker vi sopstation..

Jo jag vet.. jag har alltid de bästa ideérna..^^

Men nog skrivet av mig..
Ha en trevlig natt.. eller nåt sånt..

ÅÅH.. Palla nu skulle jag lägga upp värsta bilden här men.. bajsa på alla..
Ajja

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0