Byn, No-prov, påskbrev..

Jahaa. då var jag här igen.. Har väl inte direkt nåt nytt att komma med vad jag vet..
Byn imorrn.. Får la se hur det blir med det hela..
Vart ska vi va innan? That's the big question right now!
Marcus blidde ju en sviker å så mahalla..
men jajja. Det löser sig välla antar jaaaag..

Hade ju även no-prov idag..
Jag hade suttit å pluggat på att kunna stava till Cumulunimbus moln hela kvällen.. Så var det inte ens meeeed!!!.. Kasst att lärare aldrig tar med dom viktigaste frågorna på prov!!.. D.v.s De som jag har tränat pååå :P
Mahalla.. Palla tjuta över det nu..

Men jaaaaa.. Nu ska nog jag ta å måla påskbrev tror jag.. Eftersom jag inte äter godis, har jag ingen större anledning att gå påskärring.. Men jaa.. Jag vill måla påskbrev ändåå :P Håhååå


Juss juss.. Så.. ha en mkt trevligafton och morgondag.. (vrf inte bara säga trevlig helg?)
Ajja... KÄÄÄÄRLEK till eeeer


//STINAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: sofie

Just want to say your CRAZY?!

2007-03-23 @ 19:53:21
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0