Åhållå

Nästan just kommit hem från Angelica nu då..
Mysigt mysigt.. Fast fy, usch har nog aldrig känt mig så uppsvälld förut...
Usch för att äta tills man spricker.. Nu får det allt bli skärpning framöver!!

Fick ju även pallra mig hem i STUPMÖRKER.. verkligen kolsvart..
Riktigt läskigt..
Lånade mig en ficklampa av Angelica men det gjorde egentligen bara det hela ännu värre..

Ajja.. Imorrn blir de iaf k-stad å sleepa i Emmas lägenhet.. Får la se om det blir utgång, verkade inte så under samtalet med Emma sist men.. Hoppas hoppas..

JEss jess.. Nu börjar paps tala om hur otroligt störande det är med mina tangenttryckningar..
WTF!! Köp mig en lap top ist då!..Problem solved..
Usch, denna engelska kommentar påminde mig nu om det nationellaprovet idag..
SUG MITT ICKE ENGELSKFÖRSTÅENDE ÖRA.. tack!

Ajja.. PAlla

HA ett treeevligt liv alla fula äckliga typer därute som saknar liv..

//STINAAAA

Kommentarer
Postat av: sofie

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2007-03-17 @ 11:40:11
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0