A VERY lazy daay

GRÅÅÅÅT
Hela mitt SUPERÄGIGA inlägg försvann när jag skulle förhandsvisa det.. HATA blogg.se just nu
Jävligt hårt oxå..
Skulle helt klart strypa hela jävla systemet om jag bara kunde,.. GAaah

Usch.. Sitter iaf här å lyssnar på teenage dirtbag som tillsammans med save tonight helt klart på min lista över ÄLSKVÄRDA låtar..

Men ja.. nu borde jag verklgen börja plugga franska.. MÅSTE
Olivia förstörde hela min planering (som egentligen inte existerade) genom att ringa mig å tvinga mig att tarja med henne i 2 och en halv timma^^ Håhå

Underbart söta Tommy har även satt in 100 kronor på min mobil.. Hihi..:D:D:D
Världens gulligaste.. ;P

Däremot har min käre fader ännu inte pallrat hem sitt arsle..
Svikigt mot sin dotter att lämna henne alldeles ensam med råttor springande i väggarna.. Lågt!
Vågar ju fan inte röra mig längre nu ju...

Ajja, jag överlever nog.. Kanske--

Men nej nu blir det maratonlopp till franskböckerna så att ingen liten äcklig råtta hinner bita av mig tårna, å sen hårdpluggning (Jovisst)

Ajja.. här kommer även min underbart fula kyckling som jag gjort ALLDELES själv.. STOLT^^

//STINAAAAAAAAAAA

134088-44maha

Kommentarer
Postat av: Joline

Vilken söt liten kyckling ^^

2007-03-07 @ 21:45:55
URL: http://rangelben.blogg.se
Postat av: soooooooooooofie

Jag gjorde en höna ^^

2007-03-07 @ 22:25:04
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Emma

haha... sweet;P

2007-03-08 @ 11:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0