Tjolahopp era fula jävlar

Jag vill till Tommy..
Men tydligen ser jag för sjuk ut ;P
Håhå..
Känner mig iofs inte allt för fräsch och pigg heller..
Har luggit å halvsovit framför TV:n där Mio min Mio utplånade riddar Kato och fått smink utsmetat i hela fejset,
Har även en förbannad huvudverk och går omkring å snörvlar som en liten snorunge..

Imorrn ska ajg ju även förövrigt ställa mig framför halva Hagfors och sjunga "Leende guldbruna ögon"
Känns veerkligen som att det kommer gå bra..
Usch.. nej fy, jag SPYR på Ulf för att han tvingar mig att göra det här!
Vadå tradition!?
Jävligt pissigt jobbig tradition!
HAT mot Asplunds jävla bajs traditioner..
Dom kan skjuta sig i huvudet allihop.. TACK!

Och ja.. Jag har vart mycket positiv och inte klagat ett enda dugg idag..

VARFÖR SOFIE??!!


//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

VARFÖR STINA????!!!!

2007-06-11 @ 23:09:08
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0