Sommarlov!

Äntligen..
Nu är det här,
I all sin gröna sköna sommarglans!

Var på Studentrevy igår då..
Roligt roligt ;P håhå

Mm.. Ska snart städa rum och sedan klippa gräs.. (Oj så duktig man får va då!:D)
Sedan blir det väl Studentutspring uppe vid Älvstranden..
Och efter det utgång, eller?

Känner inget alls för det just nu..
Vet inte ens vart jag ska om det nu blir så..
Får se helt enkelt..
Känns otroligt otroligt otroligt olikt mig själv att sitta inne på skolavslutningen,
Så det blir nog inte så..
Så kan det inte bli..
Men utan att ännu ha frågat moder och fader känns det hela även rätt osäkert..
Men vadå.. hålla mig inne på skolavslutningen känns lite väl hårt!..
Hålla mig inne på min födelsedag var absolut lite väl hårt det med..
Men.. Får jag inte så gör ajg det änå, om jag vill.. Så är det bara..
PUNKT!

//STINAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhjoifhsapofihapsifhnafpäns
vart ska vi vara??

2007-06-15 @ 11:11:38
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0