Sommar sommar sommar

Har feber, ont i halsen och huvudet..
Tyck synd om mig för faan!

Nu, efter denna dag kan man iaf med 100% säkerhet konstatera..
ATT SOMMAREN ÄR HÄÄR!
Himlen är klarblå,
Solen skiner konstant,
Sjön glittrar sådär mysigt,
Båtar åker förbi,
Hamocken är uttagen,
Mamma har sett till att det finns färgglada blommor överallt,
Jag har sått solrosor,

Härligt säger jag bara! :D
HÄÄÄRLIGT!!
Nu är ju det enda som fattas själva sommarlovet..
Som snart är här..
WOHOOO!
Fast först måste jag bli klar med min hatt, som inte ens är påbörjad än..
Och först måste jag köpa skor,
Och färga mig..
Sen kan sommarlovet komma!
JESS! :D

Nu ska jag tjata på moder om hatthjälp ;P

//STINAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0