Smala Sussie

Sitter här och ser på Smala Sussie..
(jag tillhör de få värmlänningar som ännu inte sett den. :P)
Mm.
Vart vis Glasscafeét med Olivia, Skåpis, Maria och Joline förut, sedan en stund hos Olivia..
De åkte till Berg, jag åkte hem..
Blev nästan sugen på att dra iväg dit ett tag, men stoppade mig själv genom att gå därifrån innan det blev försent ..
Inget gott kan komma ut ur att jag åker dit ikväll.. Höhö ;P
Mm..
Jag är hungrig..
Men orka göra mat..
Tror vi har chips,
får äta mig mätt på det.. hehe
Jag som skulle bli nyttig!!
HAAT!!..


Menmen.. Nooga..

Nu ska jag fortsätta se på Smala Sussie,
och med andra ögon se hur vi värmlännigar uppfattas..Hihi..

Ha en trevlig lördaag.!

image66


//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag har aldrig sett den heller.. kanske dags att göra de snart :P var den bra?

2007-07-02 @ 15:57:02
Postat av: Stiina

Jo då, den var rätt rolig:P lite småcp men..

2007-07-04 @ 10:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0