Sjukis

Min hatt ser otroligt B och grön ut.
Haha .. med penna som flyter ut över hela jävla bandet är det inte lätt att lyckas..
Jag som inte ens vill ha hatt!!

Ja förövrigt är jag sjuker idag..
Febeer..
Har dock inget annat val än att pallra mitt feta arsle till skolan imorrn..
Har syslöjd.. Måste jobba jobba jobba!
Har så otroligt långt kvar på min virkning att det är sjukt!..
Den ska liksom vara betygsatt innan torsdag..
Jess! kommer nog ¨gå bra
Go Stiinaa!

Men nej nu ska jag nog ta å sova bort lite av min feber..
Om man nu kan göra så ;P..
Håhå

See ya, never wanna be ya!

//STINAAAAAAAAAAA


Kommentarer
Postat av: Sofie

BLI FRISK SÅ ATT JAG FÅR SKRIVA PÅ DIN HATT NÅN GÅNG! ^^

2007-06-04 @ 18:03:11
URL: http://retrosofieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0