PS Jag älskar dig!

Jag tror jag har gått å blivit otroligt överkänslig..
Tjöt som en liten gris igår när jag skulle berätta för Tommy om boken P.s Jag älskar dig.
Tjöt mig även igenom över halva boken,..
Tjöt sedan ihjäl mig över en utvecklingsstörd man som försökte tala teckenspråk med mig på Lidseberg..
Tyckte så synd om honom..
Han såg så ensam ut, men ändå så lycklig..
Nej usch, nu vill jag bara gå å lära mig teckenspråk och åka ner till honom och prata med honom..
Ägna mitt liv åt att åka Uppswinget med honom..

Nu ska jag städa mitt rum och tycka synd om Lidsebergsmannen..

image57

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

MÅSTE LÅNA BOK!!!

2007-06-20 @ 20:14:44
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: olivia

den är skitbra

2007-06-20 @ 23:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0