Nu är det sommar nu är det sol, nu är det koskit i hagen..

Varit vid Lidsbron idag och solat och badat..
Det är så JÄVULSKT varmt i både sjö och luft så det finns inte:D
Skolan har inte ens slutat, å det är SOMMAR för fulla puckar här..
Så jäävla härligt..
HÄRLIGT, va ordet!

Blev dock inget vidare brun..
Knappt så att jag är beige faktiskt..,
Men.. Detta ska det bli ändring på..
Jag SKA bli brun..
Vill inte vara vitast i sommar, som alla andra sommrar..
Det suger..
Måste bara tipsa.. OLIVOLJA is the shiiet!
jag och Sofie smetade in oss i det över hela kroppen och låg sedan å stektes..
Det är nog sololjan jag har att tacka för att jag fick nån färg alls..
TAck sololja! ^^


Nej men nu ska ajg gåååå..
Ringa Tommy ska ajg nog göra :D:D

KÄRLEK till SOMMAREN! :D


//STINAAAAAAAAAAAAAAAA

image55
(Jag, i slutet av sommaren ;P)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Olivolja is the shiiiit!!! Haha. Seriöst jag ska va BRUN ja med, annars tänker ja inte visa mig ute nått i sommar så det blir att steeeka!!!

2007-06-07 @ 18:46:22
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Stiina

STEEEEEKAAAA

2007-06-09 @ 10:59:31
URL: http://mandarinskal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0