Noogaa

Jag ger fan i att min mobil är pajj :P
Moder och fader tog det hela mkt bra tycker jag..
Typ oj då, jajja det är väl inget att göra åt..
Den enda ynka negativa kommentaren pappa gav mig va typ " Ja du har ju redan dränkt den en gång, så försäkringen håller ju inte"
Håhå.. Nu har jag min gamla kära Sone Ericsson T(några siffror)
Känns bra, säkert..
Kan göra vad ajg vill utan en rädsla för att den ska braka ihop..
För det kvittar helt totalt och fullständigt..
Kom även på nu att okej, ingen kamera ingen musikmöjlighet, inte ens blue tooth tror ajg.. men vadå..
Jag har ju digitalkamera, Mp3 å dator.. varför samla ihop allt till en enda grej som då är LIVSVIKTIG!
Går den sönder går jorden under.. Typ:P
Håhå.. ajg är smart..

Imorgon åker ajg till Gothenburg med syster och Mams..
Blir nog mysigt..:D
Måste packa nu. Ska SENAST upp halv sju imorrn, PALLA..

Vi synes, om tre dar kära vänner :D

//STINAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Im going to miss you a lot!

2007-06-17 @ 02:03:59
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: TommyRöva

bläk, ja sakner dej redan T_T

2007-06-17 @ 14:35:07
URL: http://blog.myspace.com/tommypi88

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0