Mjaaao

Jaaaa.. Nu har ajg cyklat både fram och tillbaka från Tommy..
Aplåder till miiig!
Det var faktiskt inte så långt..

Just det..
Fick besked från Europagymnasiet idag..
Blidde reserv igen..
Höhöhöö;(  I'm very osmaaart..
NEj men det gör inget, för jag vill ändå inte gå där..
Och enligt dem skulle jag ha kommit in på riktigt sedan, typ 99% säkert..
Men jag vill inte..
Så ajg tänker kryssa i
"Nej tack, jag vill inte behålla min reservplats, ge den till nånannan"
Stockholm (typ) känns lite väl långt bort..
Karlstad får räcka för ett tag..

Jess..
Mitt ben är alldeles superäckligt nu..
Varigt som bara helvete och blodigt, och svidande, och utan skinn..
Tyck synd om mig för min klantighet..

Såg förresten "The Shining" igår..
JAg som fått upp en sådan förväntan över denna film,
folk sa att dom inte kunde sova på en vecka efter dom sett den.
Pyttsan..
Den va ju läskig så länge man såg den..
Då var den riktigt läskig,
Men psycogubben dog ju på slutet..
Å nästan alla andra överlevde..
Men det var bra, nu ahr ajg sett den, nu kan ajg sluta tjata om den ;P håhå


image62
(myycket häärlig bild:P)

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Anonym

fresh bild :/ huh

2007-06-29 @ 22:08:41
Postat av: Stiina

mm:p haha eller hur!?

2007-06-29 @ 23:19:13
Postat av: Sofie

Jag tycker du är duktig :D

2007-06-30 @ 02:01:51
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0