Midsommar

Har vart vid Gubbkroken förut då.. (Såklaart!):D
Dansade runt midsommarstången oxå (SÅKLART!)
Hihii :p
Gick sedan till glasscefeét med Angelica, Skåpis och KåtOlivia
GOTTI :D
Har nu bestämt mig för att åka till Tommy ikväll,
Var lite, eller mycket kluven över vart ajg skulle ta vägen..
Vill träffa alla juu!
Men ja.. sepe..

HAHA, förresten.. Antonio ringde till mig igåår..
Shit va länge sen det var jag tala med honom,
Häärligt att få höra lite göteborgska..
Vill oxå ha skön dialekt..
Fuck värmland säger jag bara..
Jajja.. Det var iaf konstigt nog rätt lätt att prata med människan..
Haha, fast det kändes lite komiskt ändå :P..

Jaopps.. men nu ska nog jag ta å byta om eller nåt tror jaag..
ADJÖ MINA KÄRA, och hoppas alla som drar till Sofie får det supermysigt :D
Och inte däckar halvvägs in till Sunnemo.. :p håhå

Alla andra själar där ute får självklart oxå ha en underbar midsommar..
För detta är en sååå speciell dag.. (Höhöhö)

Kärlek till er iaf..

/STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer
Postat av: Erica

Man ska dansa runt midsommarstången på midsommar, det är tradition.. även om det regnar lite :P

2007-06-23 @ 12:21:49
Postat av: Stiina

PRECIS:P haha

2007-06-23 @ 15:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0