Mat, kissemiss och plånbok

Mm..
Firade midsommar hos Tommy, med TV-spel (som jag sjäälvklart ägde skiten ur alla på.. höhö)
Japps.. Trevligt trevligt :D
Firade sedan Angelicas konfirmation på lördagen genom att äta och inte ge henne present..
Sov sedan hos sofie där jag åt ännu mer.. Höhö,,
Japps.. å nu är ajg hemma..
Har nyss ätit..
Haha, konstigt att jag ser ut som jag gör när jag äter ungefär 99% av min vakna tid..
Mm..

Lisa knaske ska skaffa kisse förresten.. :D
Utan en tanke på min svåra allergi..
Detta kommer troligen bli min död..
Men jag gillar katter, så det gör inget :P håhå..
Synd om den bara att behöva leva sitt sorgliga liv inomhus..
Stackars katt..
Stackars stackars katt,
Inomhuskatter skrämmer mig även en aning,
Efter att jag spenderat lite tid hos min farbroder i Stockholm då han var kattvakt åt en innekatt,
som (i mina ögon) försökte äta upp mig..
Jag var inte så gammal, faktiskt..

Oh just ja.. Min plånbok är funnen..
I'm so happy..
Låg i en väska..
Haha, lustigt att ajg rev ut alla sängkläder,
Kröp och letade som en galning under min säng,
slängde ut halva min garderob,
letade under dynan på min fåtölj,
letade i lådor, skåp, byråar.. ALLT,  i hela huset
Innan, jag tittade i väskan som den luggit i de senaste månaderna, typ..
Maha.. ;P

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0