Malla

Mjahaaa..
Ska snart gå och tjäna pengar,
klippa grääääs..
HATA!..
Vill inteeeeee..
Men men.. Måste la göras..
Ja just.. idag är det min  mp3 som är försvunnen..
Kul å klippa gräs utan musik dåå..
Tror fan att ajg tappar bort nåt nytt varje dag..Palla

Mm..
Tommy tror tydligen att jag är sur på honom oxå..
Mohaha..
Detta är en av de orsaker att jag hatar msn..
Men han får fan skylla sig själv om han inte ringer å hör vad det är, eller säger förlåt, eller nåt..
Håhå..
Men njaaeoj nu kallar gräsmattan på mig..
Måste dunsta.. höhö

Just det, ska förresten på nån teatersak ikväll i Sunne..
Blir säkert mysigt..

Adjööööö.

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: TommyRöva

du verk ju sur, å om ja ringer å fråger varrä ä så säjjer du ittna även om dä skull va nö. men men skiitsammaaa :P ja vill lek märräj.

2007-06-26 @ 16:52:54
URL: http://blog.myspace.com/tommypi88

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0