Kampen mot blekhet och mörkt hår!

Lidsbron igår med..
Olivolja igår med ;P
Haha, har dock inte fått mycket färg ännu..
Men det kommer.. Det måste det faktiskt:P

Färgade även håret igår..
Skulle bli blonda slingor,
vilket det inte blev..
Men ja, nån orangeaktig färg blev det..
Nu ska jag iaf låta solen på sitt supernaturliga sätt få mitt hår att bli blondt ;P..
Det är min plaan

JAg har även typ vrickat stortån eller nåt..
Ramlade ner för trappan igår,,
Jo jag vet.. ja ä rätt klantig..
Men ändå.. det var ju mörkt,..

Det händer välalla nångång ;P

Men nej, nu vill ajg inte sitta här inne framför datorn idetta underbara väder..
Ska nog ta och sätta mig å läsa i solen..
Kanske smetar in mej med lite olivolja oxå..
HAha ;P nej då, jag har inte blivit besatt..


//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahahahahahaha trappan!!!

2007-06-09 @ 15:49:20
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0