Just another tuesday

Nu får det nog bli nattinatt dags för min del..
Känns stört att lägga sig vid denna tidiga aftontimma då vi är lediga imorgon,
men det förändrar inte faktum att jag är trött, och att om jag skulle va vaken borde jag defenitivt göra virkning eller franska, å nej det  varken vill eller orkar jag.. Sova känns bättre :D
Mycket bättre..

Imorgon hoppas jag iaf på karlstad.. Är i stort behov av en sväng ner dit..
Eller ja, egentligen är jag i stort behov av en sväng till Stockholm, men
Karlstad för väl duga for now..
Antar jaag..
Det får gå.. Helt enkelt
Jopps..

Just ja har ju fått svar från Erlandergården nu oxå :P
Eller svar och svar..
Vi ger er besked om ni får sommarjobb här eller inte om en dryg vecka..
Hoppas hoppas hoppas!
6 tusen skulle inte sitta helt fel..
Inte alls!!!!
GE MIIIIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men jaha, det var nog allt jag hade för idag..
Mm..

HA en superbra svensk nationaldag imorrn ;P..
Jehooo!
Och sussa så sött

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Blir nog k-stad för min del i morgon också :D hihi mina päron är inte svåra att övertala ^^

2007-06-05 @ 22:38:31
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0