Hej, Jag heter Stina..

Nu har Tommy nyss farit,
har spenderat min dag tillsammans med honom, badade å så :D
Mysigt..
Mm.. Min bikiniöverdel är borta..
Mahalla.. HATA!..

Mm.. vad ska jag nu ta mig för med tro?
Maaaah..

VILL HA LÄGENHET..
Palla, pendla dåå..
Usch, fy, nej..
Vill kunna komma hem direkt efter skolan till mitt egna lilla kryp in,
inte snika mig sängplats nånannanstans och känna mig som en mycket besvärande människa..
Eller sitta typ 2 timmar på en stinkande buss och sedan dödstrött komma hem och bråka med moder och fader över att jag inte har nån lägenhet..

Nej usch, nu går jag å hänger mig..

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja häng dig så måste du få flytta! :D

2007-06-25 @ 21:40:49
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0