Dom jävlarna ska skjutaaaas..

Mjopp..
Gissa vems bil som stod utanför glasscafeét idag då?
JIMMY JANSSONS!! Fatta vad coolt ;P^^
Höhö.. både han och Sandra satt och åt glass..
Han åt kinderöverraskning och hon åt kaffeglass.. Moahaha
Det måste vi ju förtälja Hänt Extra..

HÅHÅ:P
Jopps..
Sen åkte vi hem till mig och såg på Kalle Blomqvist mästerdetektiven (den då gubben grön är död i ladan)
Jag fick en otroligt, otroligt stor lust att vara liten och leka röda och vita rosen sådär..
Höhö ;(

Mm.. var även mycket nära att cykla iväg till Tommy förut,
men moder + fader stoppade mig,
Det blir imorrn ist..
Ska upp tidiigt och CYKLA..
MAAAAAH

Mm:p

FAN, nu missade jag project runway, igeen..
Alltid lycckas jag med det.. ;(

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0