Det är synd om mig..^^

Ännu en gång har jag lyckats..
Så förträffligt..
Jag tänker ALDRIG mer raka benen..
Precis som förra sommaren rakade jag bort en lång jävla skinnslamsa från mitt ben..
Nu var den till och med längreee..
Böööööl...
Höhöh..
Jag rekommenderar starkt att aldrig någonsin göra såhär..
För det första gör det djäävuulskt ont och det blöder en jävla massa,
för det andra är infektionsrisken mycket stor när man sedan ska bada och ha sig,
och efter ett tag blir det så där riktigt sliskigt, varigt äckligt och man vill bara hugga av sig benet.. typ :p

Mm.. och så har ajg även förbannat ont i mitt knä,
för att det är så otroligt otränat.. håhå,
så ajg får väl skylla mig själv kanske..
Jag har ju alltid vetat att svaga knän är ett genetiskt släktdrag i min släkt..
Men jajja..
Nu ska iaf jag..
Otränade lilla stina,
med blödande ben,
ömmande knä,
och värkande stortå..
Cykla heeela vägen till Myra..
Det är mycket synd om mig..
Mycket mycket synd om mig.. höhö

Ni får ursäkta mitt ständiga klagande..
Men.. Ni behöver ju inte läsa..

Adios..

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: olivia

men stina då! igen:P

2007-06-28 @ 15:32:36
Postat av: Erica

aj:/ hur lyckas du göra det?.. du får ta det lugnt och inte stressa när du ska raka benen stina ;)

2007-06-28 @ 16:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0