..Ät mina kortbyxor..

Firade 6-månaders jubileum med Tommy igår ;P haha
Ett halvår.. :D
Var ute och åkte båt idag.. med moder, fader och Tommy..
Fick sommarkänslor till 100 (som om jag inte redan hade det men)
Fick även rödbränd hud.. FAN!
Jag som skulle bli brun..
JAg hade till o med olivilja..
Jag kanske överdoserade?

Jajja.. inget att göra åt nu..
Mår förövrigt skiit..
Skit skit skit..
Vill spy, sova och käka alvedon..
Vill bli 100% frisk..
Varför blir jag sjuk under dessa sista dagaran av skolan,
Nu när man inte gör nåt..
Så jävla typiskt mig!..

Jajja.. Kanske slipper sjunga leende guldbruna ögon i gropa iaf,,
Kan ju alltid hoppas..
Vrf Vrf VRF!? gick vi med på att sjunga Sofie?
Jävligt anus!!


MEn enj nu ska jag borsta mina tänder å sedan soooooova,
sova bort sjukdom och besvär!
Amen!!

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer
Postat av: Tommy

Dä va mysitt å fir vårat halvår, dä va mysitt å åk båt å bad åxå =) allt ha vart mysitt, bajs att du ska behövv å bli sjuk igen >=( BLÄÄÄÄÄÄ stackers min snoos

2007-06-10 @ 21:35:14
Postat av: Sofie

Jag vill inte sjungaaaaa!!!

2007-06-11 @ 06:08:06
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0