Tisdag!

Just sett på Morden i Midsommer..

Blidde förövrigt ännu en cykeltur till Tommy igår..
Han mötte mig vid Lidsbron.. Håhå:P
Mm..
Sedan kom Sofie hit idag, efter att jag kämpat mig hem i motväder på cykel..
Drabbades lite smått (eller rättare sagt mycket stort) av avundsjuka..
Grååt..
Jag vill oxå ha lägenhet..
Vilket förresten påminner mig om den fantastiska nyheten..
JAG KOM IN!
:D:D:D
samhäll, människa, beteende..
Fuck vilken bra psykolog jag ska bli..
Eller hjärnkirug. :P
Eller ja.. vad det nu blir av mig.. hihi.. ;P

Mm.. Men nu ska nog jag läsa lite i Jenny S
Sen ska jag drömma lite om den underbara lägenheten i Karlstad som jag inte har, och inte kommer få på mycket länge..
Som vanligt tycker jag synd om mig själv..

ADJÖ!

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0