This is what dreeeeams are made of..

Drömde en mycket konstig dröm inatt :P
Jag och Sofie var typ som judarna under andra världskriget och blev instängda i ett minimalt rum där vi blev plågade.. höhö..
Tillslut kom det en utlänning som var tänd på Sofie och räddade oss ut från rummet, fast då började nån skjuta på  oss med en Bassokas (hahaha stavning?) eller nåt, och då kom våran ex So-lärare Thomas och hjälpte oss ut ur huset,  (som visade sig vara mitt eget :P) och vi sprang upp i skogen.. sen vaknade jag :P hahaha
Lite stört..


Men iaf, imorgon åker jag til Gotland!
Jag hoppas på STRÅLANDE väder..
image99

Idag vet jag inte riktigt vad som kommer att hända..
Kanske förberedande för barndans, men jag är inte säker på att jag vill..
Isf skulle det vara för pengarna då..
I need money..
Men jajja.. Jag vet inte, ska tänka efter :P

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Tommy

Ja tror dä staves bazooka, eller så ä dä på engelska..

2007-07-27 @ 17:02:55
URL: http://tommypi.blogg.se
Postat av: Sofie

Haha vilken dröm ^^

2007-07-27 @ 23:57:36
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0