Stina

Idag har jag lekt med Olivia, Sofie, EricaP, EricaJ och Joline..
Mycket trevligt..
Blev självklart en sväng till Glasscafeét..
AJJA BAJJA STINA!
Borde verkligen inte..
Jajja..
Vi testade även gungorna vis skolan..
Jag vill ha sånna :D..
Fast då skulle jag nog ligga spyende hela dagarna är ajg rädd för..
Man mår riktigt illa av dem:P

Mm, och nu har Tommy precis anlänt..
På cykel..
Fast han duschar nu, så jag får liite privatetime, thank god..
Nä då ;P hihi
MEn..

Imorgon blir det väl Parken..
Känner väl sådär, lite halvt för det om jag ska vara ärlig..
Men det blir säkert skoj :D
Får hoppas på det : )

Mm..
Just ja har ju även färgat mig..
OTROLIGT stor skillnad..
Eller inte..
Har nu ännu tydligare utväxt, och det känns kul..
Väldigt kul till o med..
Jajja..
Nu kom Tommy upp från duschen så det är väl lika bra att jag avslutar det här..
Bye bye!
//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0