Sta'a goes royal!

Aha.,
Då sitter man här..
Har just klippt gräs hos Salven..
Maaah, Han ringde igår och bad mig så snällt att klippa under sommaren..
60 kr gång..
Kunde inte säga nej, som vanligt.. x/
Håhå..
Det var ju inte direkt det mest lättklippta jag vart med om..
En gång, i regnet, av en stockholmare(Höhö^^) har gräset blivit klippt..
Fatta hur jävla tovigt å långt å jobbigt det var.. hihi

Jajja..
Tommy har iaf vart här tidigare idag, badade :D
Mm..

Nu funderar ajg på att gå till mormor..
Eller kanske smyga på våra kungliga grannar
Jo.. Det är sant..
Oscar Bernadotte befinner sig nu, alldeles precis i huset mitt emot mitt..
Mycket häftigt!
Alla är välkommna hit för beskådning av honom,
det kostar dock 50 spänn per skalle :D

Mm:p
men nu ska jag dunsta..
Adjöö kära nii

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0