Mohahhaa

Igår lekte jag med Sofie,
vi bestämde oss för att åka till Örebro och Rix Fm festivalen till Onsdagen:D
Tommy är min slav och ska vara chafför :D
Enda problemet är att vi inte direkt har nån bil..
Men jag får tjata lite mer på moder så är det löst.. håhå
Vi har ju fan tre bilar liksom..

Mm, och ett tag efter att Sofie åkt iväg cyklade jag till Tommy..
I'm so fucking sporty!!
Japps.. där spenderade jag gårdagens kväll, och dagens förmiddag :p

Just ja, kan även meddela att jag snart får övningsköra..
Skrev på massa papper och skit idag..
Så snart är jag ute på vägarna och röjer ;D höhö


Jess.. men det var nog allt..

/STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0