Meningslös dag..

Usch, jag spyr upp mina inälvor, tarmar och ådror på sånna här dagar..
Klockan är liksom redan kvart över fem och jag har inte gjort ett skit idag,
eller jag var vid Holckesmossen (stavning?;S) och slängde skräp..
Lyckades även norpa åt mig två väskor som moder tänkt kasta..
Och en telefon.. haha :D
En sån där gammal, som man snurrar på, eller hur man säger..
Den är svart, och alldeles, alldeles underbar..
Signalen är hemskt irriterande och ger en lust att kasta ut telefonen genom fönstret..
JAG ÄLSKAR DEN!
Mitt nattuksbord, (där den står) se nu helt klart ut som om den tillhör en pnsionär..
Härligt ;P

Mm.. har även städat i min gamla Lekarstuga littegrann idag..
Tanken slog mig ; men det är ju riktigt mysigt här, jag skulle ju nästan flytta ut hit..
Titta, så jävla desperat av egen bostad är jag att min minimala lekarstuga som ligger alldeles bredvid mitt eget hus kändes tilltalande..
Efteråt slog jag huvudet i väggen några gånger och beslöt mig för att jag nog stannar i mitt rum ett litet tag till :P

Mm.. Men fader och jag köpte glass i HAgfors,
Denna ska nog snart förtäras..
Så adjö med er..

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer
Postat av: Sofie

Påååå ONSDAG ska vi på festival!!! :D

2007-07-23 @ 23:25:02
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Stiina

jaa.. det ska vi :P:D

2007-07-24 @ 14:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0