Mahalisddv

Mm..
Hade mycket trevlig kväll igår.. höhö
Lekte med Barbie, lekte mamma, pappa, barn, lekte skola, lekte kurragömma, läste Tippen och ja.. hade det allmänt trevligt på ett mycket moget sätt.. ;P
Japps ;P
Haha, men Emma är go oxå.. när hon inte vill ha ihjäl mig och så ;P
Haha..

Mm, nu på morgonen, (vilket klockan kan konstatera att det inte är) skulle jag plocka tillbaka alla miljoner leksaker som ligger spridda över hela mitt rum..
Då hittade ajg mitt gamla pussel "staden" som jag självklart var tvungen att lägga ..
5-10 år.. Det tog mig typ 50 minúter.. HAHA är jag inte duktig:P

Jajja.. nu ska nog jag göra nåt..

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0