Lallalla

Mm..
Ännu en dag är kommen..
Skulle egentligen vart till optikern idag och gjort synkoll för körkortspappersmojjs..
Men nej, det fanns inga tider..
Jag som ville titta in på biblioteket och låna mig nån urbra bok..
Men nej då,
Jajja.. det blir väl nånannan gång..
Inget jag tänker bryta mitt nya positiva själv över..
Nej nej..

Mm.. Men nu ska jag snart äta, sedan blir det nog promenix med skåpis, och om jag orkaaar ska ajg försöka mig på ännu en cykeltur till Tommy efter det nångång..
Såå, långt är det ju ändå inte.. och ajg har varit så onyttig på senare tid( som om jag inte alltid är det) så ja, det är nog behövligt med lite träning.. Om det egntligen ens kan kallas för träning.. haha
För mig är det träning..

Håhå:P
Jajja.. nu börjar det lukta mat här så ajg ska nog äta inom kort..
Adjö
//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0