iwqhdfu ufhujbgv

Jahopps..
Nu kan man väl i stort sett säga att denna mycket händelserika dag är avslutad..
Har inte gjort mycket nämnvärt kan ajg lova..
Jag och Lisa drog iofs upp oss till Hagfors lite tidigare och hyrde film,
The Holiday, mycket bra film måste jag säga..
Men nu är min mage (för ovanlighetens skull) alldeles proppfylld av onyttigheter och jag kommer somna med dåligt samvete..
Jajja.. Hade iaf en mycket mysig och trevlig kväll med syster..

Mm.. Nu till nåt som stör mig otroligt mycket..
Varenda jävla dag går jag omkring och oroar mig för hur otroligt mobbad jag kommer bli när jag börjar i Karlstad..
Jag kommer säkert inte våga öppna käften och sitta där som en fet blek ful gris och lukta koskit..
Jag har det på känn, det kommer bli så..
Nåt annat som stör mig, om möjligt ännu mer angående min skolgång i Karlstad är det att jag hela tiden tänker,
Åh, men det blir bättre till hösten när jag bor i Karlstad..
Eh.. nej bor inte alls i Karlstad till hösten.. Jag sitter på en stinkande buss och försöker komma på superbra sätt att ta livet av mig (eftersom jag är ett sådant mobboffer, och bor bredvid en kohage höhö)
Mm, så där har ni mig, och mitt otroligt optimistiska tänkande..
Haha:P
Det är nästan komiskt hur positiv man kan va ;D

Jajja..
Nu ska jag väl antagligen fortsätta tänka på mina tre år på InfoKomp, kanske gråta lite över att ajg är så fet.. höhö;(
Over and out

//STINAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: TommyRöva

ditt stördo :P

2007-07-08 @ 00:57:32
URL: http://blog.myspace.com/tommypi88
Postat av: Sofie

Haha håller med Tommy ^^

2007-07-08 @ 09:59:23
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Emma

du är sjuk du :p

2007-07-08 @ 15:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0