hurtig värre

Just varit ute på en 1 mils promenad med Ica..
Mycket hurtigt av oss..
Jag kan dock verkligen inte förstå mig på mina knän,
en dag i Karlstad och de ömmar som om de låg på dödsbädden eller nåt,
En mils stavgång och de klagar inte det minsta..
Men det är väl bra antar jag..
Mina knän klarar inte en liten enkel shoppingrunda,
Men en skogspromenad går lätt som en plätt..:p

Jajja.
Nu ska jag iaf, för att inte bryta min nya hurtiga trend, ta cykeln till Tommy..
Moder erbjöd mig skjuts, men nej nej..
Cykeln och jag ska allt klara det här:P
Hoppas Tommy har kakor.. Jag kommer vara i stort behov av sötsaker när jag kommer fram.. höhö:P

AJJ.. märkte precis att ajg har en finne i armhålan.. hihi
Tänkte att ni säkert ville veta det..
Den ser nästan ut som en mini-bröstvårta..
Den gjorde fan väldans ont..
Ajja..
Nu skall ajg pack ihop mig och snart dra mig till tommy..

ADJÖ!'

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fan va hurtigt! :D

2007-07-10 @ 00:16:31
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Malin

"minibröstvårta" -dör- x'D

2007-07-10 @ 01:19:49
URL: http://accordingtomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0